Амбицията на Анталис е да се утвърди като безспорен екологичен лидер в хартиената индустрия, като постави ясни и четливи стандарти.

img-green-connection-1.jpg

CSR-report.jpg

The Green Connection

Групата винаги е работила в тясно сътрудничество със своите доставчици, клиенти и други заинтересовани страни, за да комбинира иновациите, добавената стойност и стремежа към отлични екологични постижения и е подкрепяла местните усилия за устойчиво развитие на своите дъщерни дружества чрез инициативи като Зелени седмици, Зелени дни, Зелена брошура ...

За да се гарантира, че едно последователно послание е в основата на тези различни действия и да се достави последователна, структурирана зелена стратегия за цялата група, Анталис разработи корпоративна зелена идентичност, известна като „Antalis Green Connection“. В осезаеми термини това означава, че в бъдеще такива специални инструменти за зелена комуникация като „зелен печат“, незабавно разпознаваемо лого, което ще отличава Анталис, ще се появяват на всички корпоративни комуникационни материали, продуктови брошури и листовки, когато се отнасят до зелено проекти или инициативи.

По-долу няколко амбициозни начинания, които сега носят зеления печат на Анталис и подкрепят целта на групата да води пътя в екологичната отговорност:

img-green-connection-2.jpg

Green Star System™

Проста и безупречна система, която оценява нивото на еко-отговорност на видовете хартия. Този инструмент взема предвид произхода на влакното и производствения процес. Той приписва класиране със звезди на всеки хартиен продукт, от нула до пет звезди въз основа на неговото екологично представяне. За още по-голяма проследимост Antalis създаде Antrak, платформата за доставчици на Antalis, която гарантира, че вашият продукт идва от отговорна верига за доставки

img-green-connection-6.jpg

Предлагането на екологично отговорни продукти

Antalis изгради екологично чиста продуктова оферта, която е една от най-широките предлагани на пазара днес, адаптирана към всички видове техники за печат и довършителни работи и която се придържа към строги изисквания за опазване на околната среда. Това позволява на корпоративните клиенти лесно да интегрират използването на хартия в своята политика за корпоративна социална отговорност, като същевременно вземат предвид разходите и приоритетите на приложението.

img-green-connection-5.jpg

 FSC® и PEFC сертификати

В допълнение към фокуса си върху референтните продукти със силно екологично представяне, Анталис също така обръща внимание на екологичните качества на цялата верига на доставки. Анталис е първият на пазара, който е създал FSC® и PEFC сертифициране на множество обекти, за да гарантира пълна проследимост и прозрачност през цялата верига на доставки. Извършват се одити на логистика (етикетиране, отделно съхранение на продукти, доставка), както и на информационни системи (рефериране, продуктови категории...) и процеси на маркетинг и продажби (използване на лога, обучение...). Използването на стандарти означава, че всички сертифицирани държави са длъжни да отговарят на едни и същи екологични изисквания за своите клиенти. Днес 32 клонове на Анталис по света са част от тази програма.

Зелени инструменти

Като зелен лидер, Antalis продължава да разработва и популяризира няколко инструмента за подкрепа и улесняване на комуникацията относно въздействието на хартията върху околната среда. Открийте ги и ги споделете, когато ги харесате. Динамично видео за митове и предубедени идеи по отношение на хартията и еко-отговорността. Вижте видеото, ще се изненадате! Хартиената промишленост е една от влажните еко-отговорни индустрии и допринася за повторното залесяване.

Зелената бяла хартия

Научете повече за това какво всъщност е екологично отговорна хартия.

Екологично изследване

Разгледайте няколко конкретни примера и проверете какво е реалното въздействие на рециклираната хартия върху общата цена на вашия печатен проект.

Екологични брошури, мостри и каталози

Продуктовите брошури предоставят на потребителите ясна и кратка информация за техническите характеристики и възможностите за приложение на всяка марка, докато предоставянето на мостри позволява на потребителите да пипнат и боравят с продуктите и да преценят техния потенциал.