Няма компромис, когато става въпрос за устойчивост. Полагаме постоянни усилия да намалим отпечатъка си върху околната среда, като същевременно поддържаме иновативни решения за опаковане и високо ниво на обслужване. Като водеща компания също така е от съществено значение да подкрепяме нашите клиенти в техните собствени програми за устойчивост.
Ние сме горди да популяризираме нашите центрове за дизайн на опаковки (PDC), всички базирани в Европа.
Тяхната основна мисия е разработването на иновативни решения за опаковане по поръчка с ясен фокус върху опазването на околната среда и дълготрайността на продукта. Центровете действат независимо по отношение на материалите, в съответствие с очакванията на клиента. PDC са решени да използват максимално рециклирани материали. Постоянният диалог с клиентите е от съществено значение за разработването на най-подходящите и иновативни решения за опаковане, като същевременно се спазва рамката на ISO 14001.
В момента сме ангажирани с въвеждането на принципите на кръговата икономика в нашата опаковъчна дейност. Въпреки че това предполага пълно преразглеждане на нашето съществуващо ноу-хау и процеси, ние сме убедени, че този ангажимент ще генерира допълнителна стойност както за нашите клиенти, така и за Групата.
Как КСО влияе на стратегията за опаковане в Aнталис?
Нашата цел е да станем компания за дистрибуция на опаковки №1 в света. Устойчивостта е съществена част от нашата стратегия. Ние полагаме много усилия, за да намалим отпечатъка си върху околната среда, като намаляваме количествата и насърчаваме опаковки за многократна употреба и рециклиране. Това е наш ангажимент като водеща компания, но също така се ръководи от очакванията на нашите клиенти. Нашата цел е да им предоставим иновативни решения и услуги, които да ги подкрепят в собствените им програми за устойчивост.
Кои са ключовите елементи на вашата КСО стратегия?
Всичко започва с покупката. Идеята е да изградим силни партньорства с нашите стратегически доставчици, за да предложим иновативни опаковъчни продукти и оборудване, съобразени с нашата визия. Става въпрос за предлагане на зелени алтернативи във всички семейства опаковки, обогатяващи нашето продуктово портфолио. Разработчиците, работещи в нашите центрове за продуктов дизайн, се ангажират да използват интелигентни дизайни с възможно най-малко материали, без да рискуват защитата на продукта. 3-те Rs (намаляване, повторно използване, рециклиране) вдъхновяват нашите разработчици да предоставят на нашите клиенти по-отговорни авангардни решения за опаковане. В допълнение, Анталис участва в други инициативи като сертифицирането на нашите клонове по стандарти за управление на качеството (ISO 9001), стандарти за управление на околната среда (ISO 14001) и стандарти за управление на енергията (ISO 50001).
Тази визия за отговорност влияе ли върху начина, по който Анталис подхожда към клиентите?
Определено. Един от най-важните приоритети за Анталис е да предоставя иновативни услуги и инструменти за подкрепа на своите клиенти по цялата верига на услугите (калкулатор за отпечатък, услуги за управление на отпадъците и др.). Предлагаме цифрови и онлайн инструменти за подобряване на оперативната ефективност на нашите клиенти. Отговорността е пълен пакет, който отговаря на нашата основна визия за изпълнение.
Antalis Verpackungen (Германия) наскоро въведе набор от електрически превозни средства, Audi A3 e-tron хибриди, които бяха добавени към настоящия автопарк през октомври 2016 г. Тези автомобили ни позволяват да шофираме практически без емисии, когато сме в електрически режим. В комбинация хибридът може да се похвали с нисък разход на гориво с високоефективен двигател с вътрешно горене: добър за околната среда и лесен за портфейла на компанията. Те могат да се движат само на електричество до 50 км, а тяхната комбинация от двигател с вътрешно горене и електрически мотор може да ви транспортира без усилие през дълги участъци.